Hierdoor is het nodig dat u iDIN eenmalig opnieuw activeert:
- Krijgt u de vraag "Heeft u eerder ingelogd bij MijnLeven?", dan kiest u voor het antwoord Nee.
- Of klik hier om iDIN opnieuw te activeren
- Geeft u na het inloggen uw telefoonnummer(s) opnieuw aan ons door bij "Mijn gegevens"?
Hartelijk dank!
Inloggen bij MijnLeven
Nog niet eerder ingelogd bij Avéro Achmea?
U moet iDIN eerst eenmalig activeren voordat u kunt inloggen bij MijnLeven.Veelgestelde vragen
Verander uw adres eerst in MijnLeven. Geef uw nieuwe adres dan door aan uw bank. Als uw bank uw adresgegevens heeft veranderd, kunt u weer inloggen met iDIN op MijnLeven.
Is uw adres nog niet bij ons bekend, maar wél bij uw bank. Geen nood. Geef uw nieuwe adres telefonisch aan ons door. Ons telefoonnummer is 088 462 75 75.
Mogelijk lukt het inloggen niet, omdat de naam en/of adresgegevens die uw bank doorgeeft, niet overeenkomen met onze gegevens.
Neem dan gerust contact op met het klantteam van Avéro Achmea via telefoonnummer 088 462 75 75. We helpen graag.
Ja, u kunt uw gezamenlijke rekening gebruiken om in te loggen met iDIN. Het is wel belangrijk dat u een eigen bankpas heeft voor deze rekening. Zo kunnen uw eigen NAW-gegevens herkend worden bij het identificeren via iDIN.
Lukt inloggen niet? Neem dan contact op met uw bank of probeer u te identificeren met een bankpas van een andere rekening waar uw NAW-gegevens aan gekoppeld zijn.